Zijn alle producten uit de webshop ook te vinden in de showroom?

Nee. Wij hebben niet alle producten uit de webshop in onze showroom staan. Wilt u een product bekijken voor u hem besteld? Neem contact met ons op om na te vragen of wij een showmodel hebben staan.

Waar en wanneer kan ik jullie showroom bezoeken?

Onze showroom bevindt zich aan de Leeuwenhoekweg 38, 2661 CZ in Bergschenhoek – op slechts 10 minuten van de Woonmall Alexandrium en direct naast Rotterdam-Hillegersberg. U bent 7 dagen per week van harte welkom, zonder dat u een afspraak hoeft te maken.

Wat is de levertijd van de producten?

De levertijden verschillen per product. Lees daarom de informatie bij het product goed door, om eventuele verwarring of teleurstelling te voorkomen. Heeft u een vraag over de levertijd van een product?

Stuur dan een mailtje naar administratie@hetposthuys.nl of bel 010-5221419

Moet ik de meubelen zelf monteren?

Ons bezorgteam monteert en plaatst de meubelen op de gewenste plek en zorgt ervoor dat al het verpakkingsmateriaal wordt meegenomen voor recycling.

Let op: wij hangen geen meubelen of lampen aan muren of plafonds.

Leveren jullie ook op etages?

Ons bezorgteam levert uw meubelen desgewenst tot en met de tweede verdieping, mits deze zonder risico op beschadiging via het trapgat kunnen worden verplaatst. Indien een verhuislift nodig is, kunnen wij hiervoor in overleg een afspraak maken met een gespecialiseerd verhuisliftbedrijf. Wij verzoeken u dit tijdig aan te geven, zodat de lift tijdig gereserveerd kan worden. Informeer ook naar de eventuele kosten die hiermee gepaard gaan.

Kan ik het resterende bedrag tijdens de bezorging voldoen?

U kunt openstaande bedragen bij levering per pin of contant aan de bezorger voldoen. Wenst u het bedrag vooraf per bank over te maken, dan ontvangen wij dit graag minimaal 48 uur voor de levering op rekeningnummer NL85 INGB 0674 9475 76, onder vermelding van uw achternaam en het factuurnummer.

Let op: onze pinapparaten accepteren geen creditcards.

Hoe kunnen producten het beste onderhouden worden?

Voor onderhoudsadvies kunt u altijd terecht bij een van onze verkopers. Neem vóór het behandelen van uw meubelen altijd eerst contact met ons op, aangezien we op sommige producten na behandeling met een protectiemateriaal geen garantie meer kunnen bieden.

Hoe lang heb ik garantie op de gekochte producten?

Het Posthuys is een CBW-erkend meubelbedrijf. Dit houdt in dat we 2 jaar garantie
geven op onze producten*. Lees hieronder de CBW-garantievoorwaarden.

Wat is mijn garantiebewijs?

Bewaar altijd de factuur of de handgeschreven order. Dit is uw garantiebewijs na aankoop.

Kan ik mijn aankoop annuleren?

Vanaf 5 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling kunnen er kosten in rekening worden gebracht bij het annuleren van producten. U kunt voor vragen over het annuleren van een geplaatste order bij ons terecht via het mailadres: administratie@hetposthuys.nl

Mijn product is beschadigd of incompleet geleverd, wat nu?

Indien uw product beschadigd geleverd is, of er mist een onderdeel, dient u hier maximaal 24 uur na levering een melding van te maken via een van onze mailadressen of per telefoon. U kunt ook het service formulier op onze website invullen. Klik hier voor het formulier.