Zijn alle producten uit de webshop ook te vinden in de showroom?
Nee. Wij hebben niet alle producten uit de webshop in onze showroom staan. Wilt je eerst een product bekijken voor je hem besteld? Neem dan contact met ons op om na te vragen of wij een showmodel hebben staan.
Wat is de levertijd van de producten?
De levertijden verschillen per product. Lees daarom de informatie bij het product goed door, om eventuele verwarring of teleurstelling te voorkomen. Heb je een vraag over de levertijd van je al bestelde product?
Stuur dan een mailtje naar administratie@hetposthuys.nl onder vermelding van je ordergegevens.
Wij hebben een verhuislift nodig bij de levering. Hoe werkt dit?
Indien je bestelde producten met een lift naar binnen moeten worden gebracht, kunnen wij voor je een afspraak maken met een verhuisliftbedrijf. Wij verzoeken je dit vroegtijdig te melden zodat de lift op tijd gereserveerd kan worden. Vraag ook naar de kosten die hieraan zijn verbonden.
Hoe kan ik mijn restant betaling voldoen tijdens de bezorging?
Je kunt openstaande bedragen bij de bezorger pinnen of contant betalen. Indien je
het bedrag per bank zou willen overmaken, ontvangen wij dit graag minimaal 24 uur
voor de levering. Dit mag naar rekeningnummer NL85 INGB 0674 9475 76. Graag
onder vermelding van je achternaam en eventueel het factuur nummer.
Hoe kunnen producten het beste onderhouden worden?
Je kunt voor onderhoudsadvies terecht bij een van onze verkopers. Wij leveren de producten van Royal Furniture Care voor extra bescherming van stoffen en leer, het lakken van hout, of het verwijderen van vlekken. Deze zijn te verkrijgen bij de balie in de winkel.
Hoe lang heb ik garantie op de gekochte producten?
Het Posthuys is een CBW-erkend meubelbedrijf. Dit houdt in dat we 2 jaar garantie
geven op onze producten*. Lees hieronder de CBW-garantievoorwaarden.
Wat is mijn garantiebewijs?
Bewaar altijd de bon of de geschreven order. Dit is je garantiebewijs na aankoop.
Kan ik mijn aankoop zomaar annuleren?
Vanaf 5 werkdagen na het plaatsen van je order kunnen er kosten in rekening worden gebracht bij het annuleren van producten. Je kunt voor vragen over het annuleren van een geplaatste order bij ons terecht via het mailadres: administratie@hetposthuys.nl
Kan ik mijn webshop aankoop retourneren?
Wanneer een artikel toch niet naar wens is, kan je het maximaal 5 werkdagen na aankoop retourneren. Artikelen die speciaal voor je gemaakt zijn kunnen nooit geretourneerd worden. Indien een product door onze bezorgdienst moet worden opgehaald, kunnen hier kosten aan verbonden zijn. Neem contact met ons op voor vragen over het retourneren.
Mijn product is beschadigd of incompleet geleverd, wat nu?
Indien je product beschadigd geleverd is, of er mist een onderdeel, dien je hier maximaal 2 uur na levering een melding van te maken via een van onze mailadressen of per telefoon. Je kunt ook het service formulier op onze website invullen. Klik hier voor het formulier.