Zijn alle producten uit de webshop ook te vinden in de showroom?
Nee. Wij hebben niet alle producten uit de webshop in onze showroom staan. Wilt u een product bekijken voor u hem besteld? Neem contact met ons op om na te vragen of wij een showmodel hebben staan.
Wat is de levertijd van de producten?
De levertijden verschillen per product. Lees daarom de informatie bij het product goed door, om eventuele verwarring of teleurstelling te voorkomen. Heeft u een vraag over de levertijd van een product?
Stuur dan een mailtje naar administratie@hetposthuys.nl of bel 010-5221419
Wij hebben een verhuislift nodig bij de levering. Hoe werkt dit?
Indien uw bestelde producten met een lift naar binnen moeten worden gebracht, kunnen wij voor u een afspraak maken met een verhuisliftbedrijf. Wij verzoeken u dit vroegtijdig te melden zodat de lift op tijd gereserveerd kan worden. Vraag ook naar de kosten die hieraan zijn verbonden.
Hoe kan ik mijn restant betaling voldoen tijdens de bezorging?
U kunt openstaande bedragen bij de bezorger pinnen of contant betalen. Indien u
het bedrag per bank zou willen overmaken, ontvangen wij dit graag minimaal 24 uur
voor de levering. Dit mag naar rekeningnummer NL85 INGB 0674 9475 76. Graag
onder vermelding van uw achternaam en het factuur nummer.
Hoe kunnen producten het beste onderhouden worden?
U kunt voor onderhoudsadvies terecht bij een van onze verkopers. Wij leveren de producten van Royal Furniture Care voor extra bescherming van stoffen en leer, het lakken van hout, of het verwijderen van vlekken. Deze zijn te verkrijgen bij de balie in de winkel.
Hoe lang heb ik garantie op de gekochte producten?
Het Posthuys is een CBW-erkend meubelbedrijf. Dit houdt in dat we 2 jaar garantie
geven op onze producten*. Lees hieronder de CBW-garantievoorwaarden.
Wat is mijn garantiebewijs?
Bewaar altijd de bon of de geschreven order. Dit is uw garantiebewijs na aankoop.
Kan ik mijn aankoop zomaar annuleren?
Vanaf 5 werkdagen na het plaatsen van je order kunnen er kosten in rekening worden gebracht bij het annuleren van producten. U kunt voor vragen over het annuleren van een geplaatste order bij ons terecht via het mailadres: administratie@hetposthuys.nl
Mijn product is beschadigd of incompleet geleverd, wat nu?
Indien uw product beschadigd geleverd is, of er mist een onderdeel, dient u hier maximaal 24 uur na levering een melding van te maken via een van onze mailadressen of per telefoon. U kunt ook het service formulier op onze website invullen. Klik hier voor het formulier.